Gdzie pozycjonować? - Pozycjonowanie w wyszukiwarkach

pozycjonowanie stron internetowych w google

Marketing internetowy, a zwykły


W dzisiejszej dobie internetu mogłoby się wydawać, że tradycyjne reklamy i zwykły marketing są już przeżytkiem. Nie jest to jednak prawdą, zarówno internetowe, jak i zwykłe metody marketingowe są ciąg

Dodane: 03-12-2018 04:56
Gdzie pozycjonować? - Pozycjonowanie w wyszukiwarkach pozycjonowanie stron internetowych w google
le używane przez ludzi chcących wypromować daną rzecz, usługę, przedmiot. Przeglądając strony internetowe co rusz napotykamy na różne rodzaje reklam, tak samo ma się sprawa w codziennym życiu. Jadąc drogą w centrum miast również napotykamy billboardy, czy inne formy reklamowania. Także ulotki ciągle są w użyciu. Jak więc widać reklamy są obecnie nie tylko cyfrowo, jak na przykład w telewizji czy internecie, ale także są ciągle drukowanie na plakatach, ulotkach czy billboardach. Jak więc widać zarówno metody marketingu internetowego jak i zwykłego są ciągle w użytku.


Wyszukiwarka_internetowa Wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieciedytuj

Żeby przeciwdziałać temu, stosuje się wyszukiwarki, w których na szczycie list pojawiają się strony, do których odnosi się najwięcej stron dotyczących danego zapytania.
Tak więc stronę uważa się za odpowiadającą zapytaniu „britney spears”, jeśli wiele stron na temat „britney spears” do niej linkuje. Strona porno z nagimi zdjęciami Britney, niezależnie od własnej treści i niezależnie od całkowitej liczby linków (głównie z innych stron porno) na nią, nie będzie w ten sposób uznana za związaną z tematem. Natomiast jeśli zada się zapytanie „britney spears nude”, strona ta zostanie uznana za istotną, ponieważ linkuje na nią wiele stron o tematyce „nude”.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Reklamowanie działalności na social mediach


Social media, które reprezentują między innymi strony takie, jak Facebook czy Instagram, są bardzo dobrym sposobem autopromocji. E-marketing na tego typu stronach ma bardzo często niezwykle szerokie grono odbiorców, więc jeśli odpowiednio zadbamy o dobre zaprezentowanie oferowanego produktu lub usługi, nasza reklama z pewnością zostanie wyświetlona przez wielu potencjalnych klientów. Często zdarza się, że zamiast posiadania strony internetowej przedsiębiorcy używają właśnie social mediów do poinformowania innych o swoim produkcie lub działalności. Jest to na tyle dobre rozwiązanie dla osób początkujących promowanie swojej działalności, że wiele osób się na to decyduje. Największą zaletą autopromocji na social mediach jest jej ogólna dostępność.